Intervju med en gamling

Ber om ursäkt för att jag funnit alldeles för många dagar högst upp på bloggen. Har varit brist på tid från många håll och kanter. Tar nu mitt ansvar och kollar läget hos Linda Fransson.




Du bytte Umeå och Umeå Södra för Skellefteå och Sunnanå, trivs du bra i staden och föreningen? Ja jag trivs väldigt bra med mitt liv just nu! Det går bra för oss och mig i fotbollen, vi har börjat komma i form och spela efter vår spelidé. Vinsten mot UIK var verkligen ett kvitto på det. Sen har även min kille flyttat upp hit och spelar nu Div.1 fotboll med Skellefteå FF .Vi bor tillsammans i en underbar 2a nära stan och jag älskar att hitta nya småsaker att inreda den med. Jag har även fått jobb som receptionist på Alltele som är en av våra sponsorer. Allt flyter på bra och när jag saknar min familj och mina vänner allt för mycket så är det inte allt för långt hem till Umeå.

  

Det har spelats 4 omgångar av Damallsvenskan, kan du märka några skillnader från fjolåret och denna säsong? Det är svårt att säga efter endast 4 omgångar, i början kan det vara mycket nerver och andra faktorer som påverkar resultaten. Men det har varit mycket skrällar än så länge och det tycker jag är roligt och spännande. Jag tror det kommer att bli en jämnare serie i år än vad det var förra året, vilket är väldigt roligt!

Vilka tippar du som seriesegrare i Damallsvenskan detta år?
LDB Malmö!

Att tillägga: Sunnanå möter Hammarby i helgen, dvs Linda möter Minna. Spännande!!

/Moa Westermark, nr 4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0